Fars dag är aldrig fel

Har haft en kanon helg och den är inte slut än! I fredags hade Linnea en trevlig tillställning med tre rätters för att hon på lördag ska lämna oss för en längre vistelse utomlands, och som jag kommer sakna henne, min älskade vän.

Igår anordnade Sofi ett erotikparty på ett dagis, väldigt passande, haha. Nej men det var hur trevligt som helst, inga småbarn fanns ju i närheten så det blev hur bra som helst, speciellt för alla singel tjejer ;) Nu ska vi åka till Löderupsstrandbad för fars dags firande med en efterlängtad gåsamiddag, och herregud vad jag har längtat, har inte ens ätit frukost för att kunna äta så mycket som möjligt, typiskt mig.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha låter bra Jessica. ;D Jag brukar göra på precis samma sätt!

2010-11-14 @ 14:48:59
URL: http://Frida.norgdren.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0