2 0 1 0 1 2 2 7

Vilken julhelg det har varit, jag ger den helt klart 5 solar! Och att vi fick en vit jul var ju bara underbart! Galet bra julklappar fick jag också, den absolut bästa var helt klart en resa till Grekland i september, längtar redan så efter sol, bad och god mat. Fick kokböcker, choklad, pengar, hudvårdsprodukter och massa annat jag önskat mig så denna julafton blev lika bra som det brukar.

Traditionellt drog vi ut och dansade på juldagen, åt jätte god middag hos min vän Carolin innan vi slog klackarna i taket och dansade natten lång. Sen spenderade jag hela min söndag hos henne, jäklar vilken bra julhelg det har varit!


Och såhär såg jag ut i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0