2 0 1 0 1 2 2 3

Godmorgon. Väcktes av ett smatal från bilverkstaden där jag har min bil inlämnad på service, bra tänkte jag, den är klar att hämta men saken var den att det är en del fel på den som såklart måste lagas och det kommer kosta, skit kul julklapp.. Så typiskt, men dessutom känns det inte ens som om det dagen innan den stora dagen, har inte hittat julkänslan även om vi julpyntade en massa igår, fast det blir kanske så när man blivit äldre, man längtar inte lika mycket efter julafton utan det är själva julen i helhet som man uppskattar, eller det kanske bara är jag. Ska skynda mig med städningen så jag hinner klart innan jag ska iväg och jobba, kan nog bli mycket att göra idag då alla kommer på att det finns en del juklappar kvar att köpa.

Ha en fin lillejulafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0